مربای هویج صنعتی بخورید دیگر آلزایمر نمی گیرید

از گذشته گفته شده که باید صبحانه را کامل میل کنید و چه بهتر است که مربای هویج صنعتی میل کنید تا بدنی سالم و وریده داشته باشید و از آلزایمر دور باشید.

هویج، ریشه ریشه Daucus L. subspp.، و غیره (خانواده Umbelliferae)، که به طور سنتی به نام گازار (عربی jazar) یا زردک (به زبان “زرد کوچک”)، و بعدها نیز در فارسی havīj (نگاه کنید به زیر).

“هویج” بومی – وحشی یا کشت شده. چندین گونه و/یا گونه های Daucus و غیره در ایران توسط گیاه شناسان مدرن گزارش شده است.

که به عقیده بسیاری از نویسندگان، هویج وحشی است که به انواع مختلف کشت شده ما تبدیل شده است، هشت گونه از Daucus را توصیف کرده است.

در حالی که از هویج وحشی معمولاً به عنوان حویج وحشی/صحرائی/کوهی و غیره یاد می شود (به انگلیسی: هویج وحشی/صحرایی/کوهی)، او نام محلی را تنها برای دو مورد از آنها ثبت کرده است.

تنها قسمت قابل تصور این دستور غذا که ممکن است آسان نباشد رنده کردن این تعداد هویج است. امیدواریم که یک غذاساز داشته باشید که این کار را برای شما انجام دهد. می توانید در پست پای سیب مادربزرگ من درباره فون شف 1000 بیشتر بدانید.

مربا

این چیزی است که من برای هر چیزی بیش از یک هویج استفاده می کنم. رنده کردن همه آنها با دست فقط یک قدم زیاد است.

ما با کمک کوچکی از مادران قبلی خود در حال عبور از قرنطینه هستیم. محدودیت‌ها موضوع امروز است، زیرا ما نمی‌توانیم در حال حاضر به سوپرمارکت‌ها برویم و من در حال حاضر با مجموعه کتاب‌های آشپزی خود (با اندازه کاملاً منطقی) نیستم، بنابراین باید به آنچه در انبار است بسنده کنم. امروز از هویج برای درست کردن مارمالاد استفاده خواهم کرد!

مارمالاد هویج در جنگ جهانی اول به عنوان جایگزینی برای مارمالاد پرتقال رایج شد. دستور العمل های مشابه در طول جنگ جهانی دوم تجدید حیات کردند.

در طول جنگ، هویج چیزی بود که کمبود نداشت. آنها به راحتی در خانه رشد می کردند، گیاه فشرده ای بودند که محصول زیادی داشتند و به خوبی ذخیره می شدند.

در طول جنگ جهانی دوم بود که این افسانه مبنی بر اینکه هویج به شما کمک می کند تا در تاریکی ببینید توسط وزارت بریتانیا پخش شد تا فناوری جدید رادار رهگیری هوابرد را پنهان کند که به RAF کمک کرد تا بمب افکن ها را پیدا کند. این وزارتخانه به روزنامه ها گفت که هواپیماهای بریتانیایی هویج زیادی خوردند و در تاریکی بهتر دیدند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.