گردو گلخانه ای باعث مسمومیت صدها نفر در تهران شد

خاصیت گردو بسیار بالا است گردو گلخانه ای نمونه ای عالی و بررسی شده از انواع گردو با کیفیتی صدر در صد عالی است که با بهترین کیفیت در بازار موجود است.

درخت گردو درخت میوه ای زیباست که در فصل پاییز سهم خود را از آجیل عرضه می کند. قادر است تا 300 سال زندگی کند، باغ را با عادت گرد زیبای خود تزئین می کند. کاشت، نگهداری، برداشت نحوه رشد آن را بیابید!

قسمت های مورد استفاده گیاه از برگ‌هایی که در اوایل تابستان برداشت می‌شوند، از جوانه‌ها و پوستی که پوسته آن، رنگ طبیعی، استخراج می‌شود، استفاده می‌شود.

خواص فشار خون بالا برای افراد مبتلا به فشار خون بالا مفید است. برگها برای متابولیسم مختل در صورت دیابت مرتبط با چاقی ارزشمند هستند.

در مصرف خارجی، گردو در درمان توصیه می شود: مشکلات پوستی مانند آکنه، اگزما، عفونت ها و زخم های پوستی.

عفونت های قارچی: جوگلون و اسانس موجود در برگ ها به گیاه فعالیت ضد قارچی می دهد. گردو در فارماکوپه فرانسه ثبت شده است.

گردو

در پماد ضد ریش مو و شوره سر: یک مشت جوانه گردو را در 350 گوشت خوک گرم به مدت یک ساعت خیس کنید. سپس آن را آسیاب کرده و مخلوط کنید تا خمیری یکدست به دست آید. برای مستقیم روی پوست سر ، متخصص طب استفاده طبیعی توصیه می کند.

مصرف خوراکی برگ گردو ملین یا خلط آور است ولی مصرف آن توصیه نمی شود. یکی از اجزای تشکیل دهنده برگ گردو، جوگلون، هنگامی که در دوزهای درمانی توصیه شده استفاده نشود، خواص سمی از خود نشان می دهد. همچنین، استفاده طولانی مدت منع مصرف دارد. این متخصص در نهایت هشدار می دهد: «گردوی معمولی برای زنان باردار و شیرده توصیه نمی شود».

اسیدهای گالیک و الاژیک اجزای فنلی با قدرت آنتی اکسیدانی قوی هستند، زیرا آنزیم های مسئول پاکسازی عناصر سرطان زا بدن ما را تحریک می کنند.

این قدرت ضد پیری به گردو جایگاه برجسته ای در درمان بیماری آلزایمر می دهد . زیرا اسیدهای گالیک و الاژیک تجمع پلاکتی را مهار می‌کنند و پلاک‌های آمیلوئیدی را که در اثر این بیماری در مغز ایجاد می‌شود می‌شکنند و در نتیجه خطر ابتلا به بیماری را کاهش می‌دهند و شروع آن را به تاخیر می‌اندازند.

گردو به عنوان منبع قابل توجهی از امگا 3 و اسید لینولنیک، اثر موثری بر سیستم ایمنی، قلب، گردش خون و ناراحتی های دژنراتیو دارد. علاوه بر این، کلسترول بد را کاهش می دهند، که باعث خوشحالی افراد خوش خوراک می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.