چسب شفاف قوی باعث چسباندن حلقه ازدواج یک عروس و داماد شد

اگر می خواهید شی را محکم بچسبانید از چسب شفاف قوی استفاده کنید چون به عنوان یک محصول هزار کاره محسوب می‌ شود و این امر بدین معنی است که قدرت آن برای اتصال قطعاتی با جنس های گوناگون به یکدیگر بسیار بالا می باشد و به همین جهت در صنایع مختلف کاربرد دارد.

زیپر،چسب هزارکاره شفاف بسیار قوی و با مقاومت شیمیایی بالا که قادراست انواع مواد را سریع بچسباند. توان تحمل حرارتی بین ۳۰- تا ۱۳۵ درجه سانتی گراد و تحمل کششی ۴۲۰kg/cm2 از مشخصه های بارز این محصول است.

تراش پذیری ،رزوه خوری، رنگ پذیری وخشک شدن۴دقیقه ای ،قابلیتهایی است که این چسب را بهترین انتخاب برای چسباندن،ترمیم و

درزگیری انواع قطعات فلزیی وغیرفلزی مانند قطعات خودرو، لوازم خانگی وقطعات صنعتی به جز PP وPE می نماید.

چسب چیست؟ چسب ماده‌ای چسبناک بوده که از آن برای اتصال قطعات مختلف استفاده می‌شود. چسب ماده‌ای غیر فلزی است که می‌تواند دو ماده را با استفاده از مکانیزم‌های چسبندگی وهم چسبی به یکدیگر متصل کند.

چسب

بیشتر چسب‌ها از پلیمرهای آلی تشکیل شده‌، به صورت مایع بوده و بعد از سخت شدن به حالت جامد در می‌آیند. مقاومت چسب به دو عامل چسبندگی سطوح و نیروی بین مولکولی چسب بستگی دارد.

کاربرد چسب چیست باید در هر خانه‌ای چندین مدل چسب برای چسباندن وسایل شکسته وجود داشته باشد. برای اینکه همیشه در خانه چسب مناسب سطوح مختلف را داشته باشید.

مطلب زیر را درخصوص بهترین چسب‌های قابل‌استفاده برای چوب، شیشه، کاشی و … مطالعه کنید تا مناسب ترین خرید چسب را داشته باشید.

معمولاٌ تعداد زیاد چسب در ابزارفروشی‌ گیج‌کننده است. بهتر است به هنگام خرید دقت بیشتری به خرج دهید: یک نوع چسب برای همه‌ی کارها مناسب نیست و انتخاب اشتباه چسب باعث می‌شود کار خراب شود و نتوانید قطعات مورد نظر را با موفقیت به هم بچسبانید. با ما همراه باشید تا انواع چسب را مورد بررسی قرار دهیم.

چسب پلی اورتان چسب پلی اورتان یکی از انواع جدید چسب‌ است که باید در همه‌ی کارگاه‌ها و خانه‌ها وجود داشته باشد. این چسب با نام‌های مختلفی به فروش می‌رسد. چسب پلی اورتان با اکثر مواد مانند فلزات، سنگ‌ها، فایبرگلاس و لاستیک پیوند محکمی شکل می‌دهد.

چسب اپوکسی چسب اپوکسی یکی از انواع چسب مایع صنعتی است که دو نوع از مهم ترین آنها عبارتند از چسب اپوکسی شفاف و دو قلو.

چسب اپوکسی شفاف چسباندن شیشه شکسته به دلیل جنس بدون منفذ و یکدست آن، کاری دشوار است. برای تعمیر شکستگی‌های کوچک مانند لب‌پرشدگی می‌توانید از چسب قطره‌ای استفاده کنید ولی برای شکستگی بزرگ‌تر، اپوکسی شفاف باکیفیت مناسب‌تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.