فلفل دلمه ای لوکس هوش فرزند شما را بیشتر می کند

این سبزی مغذی و مفید در انواع مختلف و در رنگ بندی های گوناگون تولید می شود فلفل دلمه ای لوکس که هر کدام از لحاظ طعم و مزه و درصد و نوع مواد مغذی و همچنین خواص با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

فلفل دلمه ای در تابستان به وفور در دسترس است و به دلیل طعم منحصر به فرد خود شناخته شده است. با افزایش رسیدن آنها، میزان ویتامین C آنها نیز به شدت افزایش می یابد.

کپسایسین ترکیبی است که به فلفل ها طعم تند بی نظیری می دهد. اما در فلفل دلمه ای به مقدار بسیار کم وجود دارد که طعم تند ملایمی به آن می دهد که کاملا قابل تحمل است. فلفل دلمه ای در رنگ های مختلف موجود است: بنفش، نارنجی، سبز، زرد و قرمز.

آنها از خانواده گیاهان شب بو (Solanaceae) هستند که شامل فلفل قرمز، بادمجان، سیب زمینی، گوجه فرنگی و فلفل چیلی است.

این سبزی پر و زنگوله شکل حدود 900 سال پیش در آمریکای جنوبی و مرکزی کشت می شد.استعمارگران اروپایی آمریکای شمالی نام “فلفل” را به آن دادند. از نظر علمی به عنوان Capsicum annuum شناخته می شود.

فلفل

آنها بافتی ترد و طعمی تند دارند و در هر آب و هوایی رشد می کنند. فلفل های نارنجی، زرد و قرمز شیرین و میوه ای هستند، در حالی که فلفل های بنفش و سبز طعم کمی تلخ دارند.

در حالی که فلفل دلمه ای معمولاً به عنوان یک سبزی در نظر گرفته می شود و حتی پخته و مصرف می شود. آنها در واقع میوه های دانه دار گیاه فلفل دلمه ای گلدار هستند.

ممکن است به سوزاندن کالری کمک کند فلفل دلمه‌ای قرمز به فعال‌سازی ترموژنز i و افزایش سرعت متابولیسم کمک می‌کند. کپسایسین که مسئول افزایش تندی فلفل های دیگر است، در فلفل دلمه ای به مقدار بسیار کم یافت می شود.

بنابراین، آنها یک اثر ترموژنیک ملایم دارند که برخلاف فلفل تند، متابولیسم را بدون افزایش ضربان قلب و فشار خون افزایش می دهد. از این رو، آنها می توانند از کاهش وزن حمایت کنند.

ممکن است به کاهش خطر سرطان کمک کند فلفل دلمه ای سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی ضد التهابی است و فواید ضد سرطانی زیادی دارد.

خطر ابتلا به سرطان به دلیل التهاب مزمن بیش از حد و استرس اکسیداتیو ناخواسته مزمن افزایش می یابد. این عوامل را می توان با مصرف منظم فیتونوترینت هایی که دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند، جبران کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.