کشمش سبز ارزان باعث مسمومیت سفیر روس شد

یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین انواع این کشمش سبز ارزان است که از تازه ترین و باکیفیت ترین انگور سبز به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی آفتاب خشک با استفاده از دستگاه های صنعتی پیشرفته تولید می شود.

انگور می تواند به اشکال مختلف باشد: تازه یا خشک، با یا بدون دانه، سفید یا سیاه، ارگانیک یا غیر ارگانیک و غیره.

در این مقاله بیشتر به کشمش علاقه داریم. کشمش دارای ارزش طعمی به اندازه فواید درمانی در طب جایگزین است. در آشپزخانه عموماً برای تهیه کیک، کلوچه، کلوچه یا غذاهای مختلف خوش طعم استفاده می شود. همچنین به دلیل خواص خشک آن میوه ای است که به راحتی قابل نگهداری است.

منشا انگور آسیای مرکزی است. انگورهایی که از درخت انگور می آیند، اندازه کوچکی دارند، طعمی شیرین دارند و منحصراً به صورت خوشه ای رشد می کنند.

خانواده ای از گیاهان است که شامل 700 گونه است که به 17 جنس تقسیم می شوند. آنها عمدتاً لیانا یا درختچه هستند، گاهی اوقات گیاهان علفی یا آبدار، از مناطقی با آب و هوای معتدل یا مدیترانه ای.

کشمش

همانطور که متوجه شده اید، بر خلاف شاخص گلیسمی که بسیار بالا است، سطح لیپید بسیار پایین است. کشمش معمولاً با روغن نخل یا آفتابگردان روغن کاری می شود که به آن ظاهری براق می دهد و در عین حال به حداکثر ماندگاری آنها کمک می کند. در نهایت، آنها سرشار از فیبر با 7 گرم در هر 100 گرم انگور هستند.

کشمش منبع واقعی آنتی اکسیدان است. در واقع، آنها از یک طرف از فنل های بسیاری تشکیل شده اند که ویژگی انگور و شراب را ایجاد می کنند. و از سوی دیگر، آنها حاوی میزان بالایی از رسوراترول هستند، یعنی حدود 13 گرم انگور خشک مربوط به 6.318 میلی گرم رسوراترول.

این یک آنتی اکسیدان استثنایی است که به ویژه به دلیل توانایی آن در کاهش LDL (به عنوان کلسترول بد) مبارزه با بیماری های قلبی عروقی را ممکن می کند.

اما مهمتر از همه، رسوراترول به لطف فعال شدن ژن P53 که یک ضد سرطان قوی است، قدرت پیشگیری و درمان سرطان را دارد. علاوه بر این، کشمش حاوی مقدار زیادی ایزوفلاون (6.27 میلی گرم) است که فلاونوئیدهای سویا هستند.

مصرف آنها برای زنان یائسه بسیار توصیه می شود، زیرا با اتصال به گیرنده های استروژن به کاهش ناراحتی ناشی از یائسگی کمک می کنند. بدون اینکه فراموش کنیم که این فلاونوئیدها متحدان آنتی اکسیدانی قابل توجهی نیز هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.