سوسیس کالباس عمده غذای مورد علاقه رونالدو می باشد

تعجب خواهید کرد اگر بدانید که سوسیس کالباس عمده غذای طبقه پایین تری محسوب می شد، چیزی که افراد ثروتمند هرگز به خوردن آن فکر نمی کردند. با این حال، همانطور که سوسیس ها در طول زمان تکامل یافتند، به برخی از لذیذترین محصولات غذایی در جهان تبدیل شدند.

در آن زمان، سوسیس با استفاده از گوشت اضافی و پیراشکی که معمولاً توسط قصاب رد می شد، درست می شد.

مردم به جای گذاشتن این ضایعات در سبد زباله، راهی برای استفاده از آنها پیدا کردند. آنها این کار را با مخلوط کردن برش ها در چربی و نمک انجام دادند و به این ترتیب آنها را حفظ کردند.

به این ترتیب، ابتدا از سوسیس به عنوان راهی برای نگهداری گوشت اضافی استفاده شد که در غیر این صورت به هدر می رفت.

مردم همیشه از نمک برای طعم دادن به گوشت و ماندگاری بیشتر آن استفاده می کردند.

این چیزی است که به کاوشگران و مهاجران اجازه می دهد از سفرهای طولانی در دریاهای خطرناک، بشکه های گوشت نگهداری شده در نمک جان سالم به در ببرند.

از آنجایی که مردم به مرور زمان به سوسیس عادت کردند، سوسیس به چیزی تبدیل شد که مردم تمایل داشتند مکرراً آن را بخورند، یک غذای اصلی و دیگر راهی برای نگهداری باقیمانده غذا نیست.

سوسیس

سوسیس در اصل به یکی از سه روش دود کردن، خشک کردن یا نمک زدن گوشت تهیه می شود. اولین انواع سوسیس ها منحصراً از گوشت خوک ساخته می شد.

با گذشت زمان گوشت های بیشتری اضافه شد و امروزه سوسیس تمام گوشت ها یافت می شود.

هر چه سوسیس محبوب تر می شد، مردم بیشتر آن را دوست داشتند و آن را نه به عنوان یک غذای ارزان قیمت بلکه به عنوان یک غذای خوشمزه و حتی لذیذ قدردانی می کردند.

در پاسخ، آشپزها و قصابان شروع به استفاده از برش های بهتر گوشت کردند و کیفیت آن به چیزی که امروز است ارتقا یافت، یک غذای لذیذ با تنوع کافی برای همه سلیقه ها.

انواع سوسیس و کالباس در دوران معاصر، سوسیس‌سازی به یک حرفه حرفه‌ای تبدیل شده است. به معنای واقعی کلمه هزاران نوع سوسیس در سراسر جهان وجود دارد که هر کدام به اندازه منطقه ای که از آن آمده منحصر به فرد است.

بیایید انواع مختلف سوسیس را به همراه تعدادی از محبوب ترین آنها در سراسر جهان بررسی کنیم.

سوسیس تازه از گوشت تازه یعنی گوشتی که پخته نشده درست می شود.

از آنجایی که تازه است باید تا زمانی که برای استفاده آماده شود در یخ نگه داشته شود، در غیر این صورت ممکن است خراب شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.